Nakupujte fér potraviny
bez éček s naší aplikací
>
>
>
Více informací

Syndrom Churg-Strauss

Publikováno: 09.04.2010     Autor: Neznámý


Jeden z našich návštěvníků nám zaslal zajímavý text o syndromu Churg-Strauss. Děkujeme mu, že se o svůj příběh s námi podělil a že jej můžeme na našich stránkách uveřejnit.

Syndrom Churg-Strauss je skupina onemocnění vznikajících v důsledku poruchy imunitního systému, laicky řečeno bílé krvinky přestanou rozlišovat mezi zdravým a nemocným a žerou všechno. Doba přežití se u plně rozvinutého onemocnění pohybuje od několika dní po několik let. Takže jsem měl vlastně štěstí nebo smůlu jak se to vezme.
Následky toho řádění se velice různí a tak Vám popíšu příběh své rodiny. Ještě jeden podobný popisovala nemocnice U svaté Anny.
V 15 jsem zjistil že se dost rychle unavím 26 let alergie, 27 astma od 30 do 40 jsem chodil po doktorech a nikdo nemohl přijít na to kde je chyba. V r. 1998 2 záněty pohrudnice a záněty úplně všeho s výjimkou ledvin. Od té doby následkem poškození jater, slinivky a střev začaly mé potíže s neschopností odbouráváním cizorodých látek.
Dalších 10 let mi doktoři nevěřili, že je možné aby někdo takovým spůsobem nesnášel barviva, konzervační látky dokonce i hnací plyn do léků na astma. Až po 4 mozkových příhodách také způsobených záněty a magnetické rezonanci sedli na zadek.
Než jim něco ukázaly přístroje tak tvrdili, že je to psychického původu.
A to mi nechtěla věřit ani ta doktorka která mi před 12 lety určením diagnozy zachránila život.
Takže 12 let beru medrol 16 mg denně, smí se brát jen 3 měsíce, enzymy na slinivku a spoustu dalších léků.Na to co mi vadí při jídle jsem musel přijít sám.
Potíže se projevovaly hlavně křečemi a otoky Nejhorší byly 2 cm puchýře na nohou, reakce na Dikloenac, zvracení Tralgit, pálení žáhy Aktomel a řepkový olej, alkohol nebo smažený řízek by mě asi dorazil.
Tahle nemoc je ve světě popsaná od r. 1950 a Tvrdí se že je nepřenosná.Podle mého pozorování a všech příznaků je v naší rodině nejméně po 3 generace babička, matka, strýc a já a zdá se že se přenáší z matky na dítě. I Když vnuk má nějaké potíže a zjišťujeme proč.
Má matka umřela v r. 1991 na hnisavý zánět ledvin, bez léků prakticky shnila zaživa.
Proto já píšu články na všechny strany, abych aspoň někomu pomohl.
Děkuju za Váš zájem.
Jiří Axmann

---------------

Dobrý den
Ještě jeden příběh jestli můžu.
V r. 1991 jsem pracoval rok na Ukrajině, stavěl jsem úpravnu železné rudy Dolinska. Megalomanský komunistický projekt který Klaus a ostatní ministři financí museli se skřípěním zubů dostavět. Po zdravotní stránce to byl nejlepší rok mého života, těžká únava a potíže s trávením zmizely a ve svalech jsem měl dynamit. Je pravda že tam v té době byla ještě nějaká radioaktivita, máslo bylo žluklé, chleba zatuchlý, ve vepřovém mohl být svalovec a prostředkem mateřské školy tekla močůvka, ale ukrajinci tehdy neměli peníze ani na naftu do traktorů a už vůbec ne na nějakou chemii. Možná že mi také pomohlo to že ukrajinci neznají řepku a pěstují jen slunečnice. Po návratu do republiky se potíže do 3 měsíců vrátily.
Jiří Axmann

--------------------------

Dobrý den
Mám doplňující informaci k článku o alergii z potravin.
Alergie z potravin bývá někdy zaměňována z přecitlivělostí na cizorodé látky v potravinách.
Astmatický záchvat po požití jídla bývá způsobený přítomností pylu.
Pokud máte potíže, otoky, vyrážku, puchýře, podrážděný žaludek, křeče nebo nevysvětlitelnou nervozitu a doktor vám nezjistí potravinovou alergii, tak bývají příčinou éčka od čísla 3 výš, pesticidy, herbicidy, postřiky proti plísni nebo plísně samotné, v nejhorším případě jedy a těžké kovy.
Nejčastěji bývá zaměňována potravinová alergie s přecitlivělostí na postřiky u jahod a jablek.
Moje heslo je: Co je červavé je zdravé, tím myslím ovoce né čokolády.

Jiří Axmann



Diskuse k článku

anonymní uživatel | 14.06.2010 - 12:22

Dobrý den, pane Axmann. Jak to tak čtu, tak mě z toho úplně mrazí. Přeji Vám i Vaší rodině pevné zdraví ;)

anonymní uživatel | 21.07.2010 - 12:36

Dobrý den, pane Axmann, jenom náhodou jsem se přečetla Váš příspěvek. Jistě Vám paní doktorka pomohla ale nenapadlo Vás někdy použít alternativní léčbu. Detoxikace organismu podle MUDr. Josefa Jonáše ?

anonymní uživatel | 21.07.2010 - 22:20

Na detoxikaci organismu je nejlepší opuštěný ostrov.

anonymní uživatel | 31.10.2010 - 23:01

Dobrý večer, jak se tak koukám, většina doktorů je si vždy jistých na 50%... Snad ze mě vyroste doktorka jak má být :o) Přeji hodně sil, budu se za Vás modlit.

anonymní uživatel | 2.11.2010 - 12:07

Nemoc se zhoršila, přidaly se bolesti kloubů, které tlumím Paralenem a stavy podobné chřipce, které se vracejí každé 2 týdny a dají se zvládnout jedině dvojnásobnou dávkou Medrolu.

anonymní uživatel | 15.12.2010 - 08:05

Medrol odvápňuje kosti, bohužel musím jeho dávky neustále zvyšovat,zlomená žebra už ani nepočítám. Taky mám operované obě oči, kvůli šedému zákalu.

anonymní uživatel | 9.01.2011 - 13:52

Pane Axmanne přeji hodně štěstí ať se vše zlepší. Znáte to, na Titaniku bylo hodně zdravých lidí, ale bohužel něměli to štěstí. Bohužel v této době je to hrozné co se týče těch nemocí. A to s Vaší maminkou mě moc mrzí. Někteří lidé ani nemají ponětí co se na tom světě děsivého dějě. Držím Vám tedy palce ať to vše dobře dopadne.

anonymní uživatel | 10.02.2011 - 06:56

Dobry den, ve jste chtene nebo nechtene dukazem toho, ze doktori ve skutecnosti nevi nic, leky jsou jen jedy a jedine co opravdu funguje, tak je navrat k prirode. Kdyby byla pravda, ze jsou leky cim dal ucinejsi a medicina toho vi cim dal vice a ze vam pomuzou takove a takove zazracne kury za tolik a tolik penez, tak by nemohlo pribyvat ruznych nemoci odolnych i na leky, ale co hlavne, tak by snad cele "vyspele" narody musely byt do roka uplne zdrave. Ale podivejte se na realitu. Nic takoveho se nedeje. Je to jen humbuk a omyl. Vzpomente na davne - Lekar leci, priroda uzdravuje. V dnesnim systemu doktor pacienta potrebuje, ma z nej penize, musi jej lecit. Uzdraveny pacient k nemu neprijde a to znamena mene penez (cest vyjimkam).

anonymní uživatel | 13.02.2011 - 06:33

Vážený-na začátkuje napsáno,že ten syndrom je autoimunitního charakteru.Mám dvě otázky-uvažte,co jste na té Ukrajině nejedl?,a jestli Vám při vší lékařské péči někdy udělali vyšetření na intoleranci lepku,včetně genetického vyšetření?Vaše potíže nemusí být způsobeny (aspoň primárně)chemií v potravě.

anonymní uživatel | 13.02.2011 - 08:32

Udělali mi všechna vyšetření, od tasemnice, až po AIDS, nakonec něco zjisili při biopsii jater. Na Ukrajině jsem jedl hlavně boršč, kuřecí rizoto, vepřové karbanátky, chleba a spoustu zeleniny. Ještě k doplnění alergií, tu první jsem získal na fluoridy. Moje matka nebyla téměř schopná donosit dítě, můj bratr zemřel, když mu byl týden. Před dvěma měsíci jsem dostal nový lék Cezera, zatím pomáhá.

Jirka | 14.02.2011 - 06:43

Ještě k tomu jídlu, jedl jsem tam buchty, zákusky a taky pil mléko. Z domu jsem měl dovezené konzervy, obyčejné polévky v sáčku a 3 umělá másla, Rama tehdy nebyla. To jsou věci kterým se teď zásadně vyhýbám. Ještě jsem měl dovezené kolínka, rýži a cukr. Takže jediné co mě napadá, že na Ukrajině nebylo je řepka: zelený mor Česka.

Jirka | 14.02.2011 - 06:52

Oprava: že na Ukrajině nebyla řepka, můj mozek dostal těmi záněty pořádnou ránu, pár dní jsem nepoznával písmenka, krádkodobá paměť a centrum rovnováhy má taky dost.

anonymní uživatel | 24.02.2011 - 18:13

Doporučuji knihu Huldy Clark: Revoluce v léčení všech nemocí. Je velice obsáhlá a já jí studuji už druhý rok. Vyléčila jsem se ze svých neduhů a všemu v ní plně věřím, jen nějaký čas trvá, než se v tá spoustě informací zorientujete.A za další, každý chce prášek a neví, že za své zdraví je on jediný zodpovědný, hodně síly.

anonymní uživatel | 24.02.2011 - 18:14

Doporučuji knihu Huldy Clark: Revoluce v léčení všech nemocí. Je velice obsáhlá a já jí studuji už druhý rok. Vyléčila jsem se ze svých neduhů a všemu v ní plně věřím, jen nějaký čas trvá, než se v tá spoustě informací zorientujete.A za další, každý chce prášek a neví, že za své zdraví je on jediný zodpovědný, hodně síly.

Jirka | 4.04.2011 - 14:32

Další zhoršení, desetidenní těžký astmatický záchvat, (alergie na lísku a jívu) zvládnutý za pomoci kapaček a elektrického inhalátoru. Další zhoršení éčkové alergie (bolesti kloubů a těžká ůnava) Potíže s okysličením mozku a končetin se podařilo zvládnout za pomoci léku na ředění krve VESSEL DUE F. Velký problém mi způsobuje skutečnost, že na lécích není přesné složení, tak jako na potravinách a přitom jsou tam stejná barviva a konzervační látky.

Jirka | 21.04.2011 - 20:31

Našel jsem složení všech léků které používám, čekám na informaci o složení plynu v léku na astma. V barvivech asi problém nebude, to jsou jedničky.

astheart@ | 23.09.2011 - 18:20

Řepkový olej už víc než 30 let nesmí do mé stravy ani do mé domácnosti!!! Ne že bych měla nějaké potíže, ale o řepkovém oleji vím svoje a nedám si to vymluvit! Takže souhlasím!

anonymní uživatel | 21.12.2011 - 08:38

Nejsou slova, kterými říct, co cítím...Slova jen popisují fakta: Moje jedinečná krásná vždy zdravá dcerka stihla všechny tři etapy této vzácné nemoci během roku a půl...

Jirka | 21.12.2011 - 10:57

To je opravdu hrozné.

Jirka | 21.12.2011 - 11:02

Nevím jestli se dalo nějak Vaší dceři pomoci, právě proto popisuji všechny své zkušenosti, kdyby to pomohlo alespoň jednomu člověku, tak budu šťastný.

karča | 21.12.2011 - 16:14

Velmi oceňuji Vaší aktivitu, snahu pomoci. Kéž by lidí, kteří myslí při všech svých problémech i na druhé, bylo více. Ze srdce Vám přeji zdraví, sílu a trpělivost v boji s touto nemocí!

Jirka | 21.12.2011 - 16:20

Díky.

Jirka | 21.12.2011 - 16:31

Po vyzkoušení všech léků na ředění krve a několika alergických reakcích (křeče) jsem skončil u Varfarinu. Psát a číst mi celkem jde,složenky mi vyplňují přátelé. Potíže s krátkodobou pamětí jsou také menší, bohožel stále se objevuje občasný "mikrospánek" a "okna". Další problém je alergie na mastek (talek) v lécích.

anonymní uživatel | 31.12.2011 - 19:58

Především chci vyjádřit, jak moc mě mrzí, že medicína, tolik propagovaná coby vědecká disciplína, není schopná nám pomoci. Je mi 23 a tahle nemoc je se mnou už rok. Počalo to těhotenstvím, ale miminko jsem nedonosila. Jsou dny, kdy se cítím v pohodě, mám udržovací dávku Prednisonu, beru Berodual, ale Foradil a Miflonid jsem musela vysadit, protože se mi klepalo celé tělo vždy po podání. Trápí mě časté záchvaty dušnosti. Momentálně mě jeden z těch horších dostal až do nemocnice (jsem teď na 200 mg Hydrokortisolu a Syntophilinu ráno i večer). Velice rychle si přesedím nohy, ztrácí se mi rapidně vápník (Calcichew), mám nervové záškuby a křeče v celém těle. Zatím játra i ledviny jsou v pořádku, ale střevo vypadá, že začíná laškovat se záněty také. Snažím se léčit se alternativně, potraviny si vybírám, ale mnoho o nich nevím. Docela mě zhrozila informace o možném genetickém přenosu. Samozřejmě toužím po rodině. Vzhledem k tomu, že se připravuji na budoucí zdravotnické povolání se domnívám, že nakonec to je jeden z důvodů, proč přestávám věřit "božským " doktorům, vidím jim tu až pod ruce. Snad najdu něco, co uleví nám všem takhle nemocným.

Jirka | 1.01.2012 - 09:04

Pro kuzlenku: Má doktorka tvrdí že když je nemoc rozpoznaná včas, dřív než dojde k nevratnému poškození je možné ji vyléčit.

Jirka | 29.03.2012 - 09:19

Letos minimální potíže s astmatem,stromy které mě nejvíc vadí asi vykvetly v lednu a následně zmrzly, takže mě trápí jen těžká únava, zničená páteř , nohy, slinivka a hlava. Co beru prášky na ředění krve tak to není se čtením a psaním tak hrozné ovšem přetvávají "mikrospánek, okna," to znamená velké potíže s krátkodobou pamětí. Chřipku a angínu jsem neměl 20 let s tím si moje zdivočelé krvinky lehce poradí. To co u mě vypadá jako těžká chřipka je silný útok nemoci, letos už potřetí, naposled to odnesl loket, naštěstí nebyla zasažená kost.

anonymní uživatel | 14.04.2012 - 16:21

Se divím, že tu ještě nikdo nedoporučil bunečnou výživu z bylinek na základě vědeckého výzkumu, společně s nastavenou detoxikací. Já v 50 letech měla problémy téměř s každým orgánem, chodila jsem k lékařům 1-2x měsíčně. Hrozila mi umělá ledvina, cukrovka, už ráno mě pálily oči (jako překladatelka - veliký problém při práci), štítná žláza úplně nefunkční, 3x artroskopie.... Když jsem začala přidávat buněčnou výživu a začala čistit tělo od těch chemikálií (toxinů-jedů), začala jsem se cítit lépe, za čtyři roky nemám novou diagnózu, i když předtím mi v jednom měsící byly stanoveny 3 nové diagnózy. Proč to nevyzkoušet, když něco existuje?

anonymní uživatel | 6.07.2012 - 22:43

Souhlasím se Zuzkou, loni jsem se dostala náhodou k alternativní léčbě detoxikací celého organismu pomocí olejů a bylinných past, jedná se o ajurvédské terapie, když se tělo zbaví za roky nastřádaných toxinů v těle plus vlastního odpadu(odumřelých buněk), které tělo neumí již vyloučit, protože je to na něj moc, začne zase fungovat jak je mu přirozené a jak je geneticky naprogramované. Terapie fungují na valn ou většinu potíží, včetně rakoviny, depresí, selhání orgánů jako ledviny, játra, slinivka, žaludeční vředy, artritia atd.Ze své zkušenosti mohu doporučit, jde o přírodní cestu, žádné léky, ty vám budou zdravotní potíže navyšovat.(www.therapykyjov.cz) Přeji hodně štěstí.

Jirka | 28.07.2012 - 13:24

14 let na Medrolu si vybírá daň, kůže jak papír a kosti jak perník.

Jirka | 3.08.2012 - 11:05

Navíc odumírající kůže, cévy, nervy.

anonymní uživatel | 28.08.2012 - 08:57

Dobrý den pane Jirko, obdivuji Vaši statečnost při boji s Vaši nemocí. Nevěřím západní praktikám léčení, kdy se řeší jen důsledek a nikdy ne příčina. Nejhorší je, jak jste i sám zmínil, klasický doktor vás začne léčit až když jsou jasně viditelné následky nemoci(které jsou buď viditelné nebo na základě nespočetných testů), hlásají o prevenci a když k nim i kvůli prevenci jdete, tak se vám vysmějí, že je to zbytečné nebo vám napíšou recept na lék, protože čím víc léků napíšou tím mají lepší benefity od farmaceutických firem - zkrátka přijďte až budete umírat.Neříkám, že takový lékař je každý , ale já takovou poznala většinu. Nejlepší lékař je člověk sám sobě, pozorovat se, mít se rád a každý den své tělo hladit, povídat si s ním a dávat mu to nejlepší. Pane Jirko, zajímalo by mě, jestli jste někdy slyšel o následcích překyselení organismu a nemocích a neduzích, kt. s sebou přináší. O léčení pomocí udržení acidobazické rovnováhy a přijmu zásaditých potravin a nápojů, koupelích a technikách cvičení dechu a těla. Doporučuji i knihu od Břetislava Kafky, kt. je i online http://knihovna.orgfree.com/kafka/8.html Přeji hodně životní energie a sílu jít dál a dál, modlím se za Vás

Jirka | 2.09.2012 - 09:23

Skupina Syndrom Churg-Strauss je na Facebooku.

Jirka | 3.11.2012 - 10:54

Odumírání cév nezadržitelně postupuje, už i ruce.

Jirka | 18.12.2012 - 18:43

Loket: Zánět pouzdra v souvislosti se Syndromem Churg - Strauss. Nikdo neví co s tím.

Jirka | 9.01.2013 - 15:44

Zužování cév nebo jiná příčina špatného prokrvení mozku způsobuje jednak nevratné změny a odumírání mozkových buněk, ale také změnu nálad a osobnosti. Při náhlé neprůchodnosti cév myšlení funguje jakž takž normálně, ale nefungují výstupy: řeč, sluch, zrak, pokud už něco vidíte, tak stejně nechápete co to je, přinutit se i k jednoduché činnosti je téměř nemožné. Můžou být zasažená i jiná centra v mozku, ale zrak je nejvíc energeticky náročný, u něj se to projeví nejdřív.

anonymní uživatel | 10.01.2013 - 02:24

...náhodou jsem si přečetl tuhle stránku a docela mi stojí vlasy hrůzou. Sám mám Crohnovu chorobu 10 let, ale vidím, že může být i hůř....o Churg-Strauss jsem dosud nikdy nic neslyšel. Každopádně můj obdiv Jirkovi, že bojuje... většina lidí mu tady dává sice dobře míněné rady o bylinkách, józe atd., ale tohle jistě všechno za ty roky vyzkoušel. Já taky často pojídám chemické léky /kortikoidy, pentasu, atd/, když už je nejhůř, ale v období klidu se jim maximálně vyhýbám. Jezdím v létě do Rakouska pravidelně na 3 měsíce na práci ve stavebnictví, a to jsou pro mě nejlepší období, kdy ani nevím, že mám nějakou nemoc...jakoby tělo zaměstnané těžkou namáhavou prací /v létě venku na slunku teploty 35 stupňů/, 10 hodin v neustálém pohybu, nemělo vůbec čas se zabývat nějakou chorobou. Úplně rozumím té zkušenosti z Ukrajiny...

anonymní uživatel | 10.01.2013 - 02:34

...taky ty potraviny co pojídám v Rakousku a co tady, to se nedá srovnat. Připadá mi, že u nás jsou už jen samé náhražky potravin a to ještě předražené. Můj otec bydlí na venkově , pokaždé když k němu přijedu, tak se divím, jak dobré má vlastní brambory a zeleninu...ta chuť je o 90% lepší než to, co nám dávají v obchodech. Doufám, že se lidi jednou probudí a vezmou všechny ty supermarkety a výrobce "rádobypotravin" útokem...dokud budou lidi mlčet a dobrovolně jim ty jedy pojídat, tak budou jen přibývat nové choroby a všechno bude horší a horší.

anonymní uživatel | 10.01.2013 - 11:42

Mr.Crohn: Nevěřím, že by se lidi probudili, protože ten neustálý tlak z televize, ze zpráv a z reklam je tak obrovský, že se neproberou k vlastnímu názoru často ani ti, co onemocní. Prostě se zase chodí k doktorovi, a tím to hasne! Je mi líto, ale jsem realista. Přeji hodně štěstí a pěkný život.

anonymní uživatel | 21.01.2013 - 16:09

Zdravým dnes som bola na internom vyšetreni,kedže mám velmi dobru pani doktorku ktora má poslala pred 2rokmi do nemocnice na plucne totižto moja pluciarka ma liečila 5 rokov a nič.Pani doktorka navrhla vyšetrenie Churg-Straussovej chorobe a tak mam strach čo zistia.Prosim ako prebieha tot vyšetrenie.Dakujem za odpoved. Priznaky tejto choroby mam,uživam Singular 3x150Xélair 1xmesačne sprey Symbikorn Ventolin na alergiu Cetirizin a Zaditen do oči,Imunor ten ma drži nad vodou.Fanciklovir na herpes Nolpanzu na žaludok a ešte lieky na tlak.

Jirka | 21.01.2013 - 19:16

Na plicním mi nezjistili nic u mě diagnostikovali syndrom Churg - Strauss při biopsii jater. V sučasnosti používám prachové tobolky na astma, Cezeru na oči, Gasec na žaludek, trávící enzymy Kreon na slinivku, Pentomer a Warfarin na zužování cév. Hlavní je Medrol 24mg denně.

anonymní uživatel | 22.01.2013 - 11:49

Boli biopsija jater a aky lekar to vyšetruje alebo aky špecialista.U nas je to horšie nik o tejto chorobe poriadne nič nevie.Po pripade by som si zaplatila aj vyšetrenie v čechach.Ešte že mam taku dobru internistku Ta mi vybavila hospitalizaciu na plucnom a bola s toho astma.Dlho vypisovala mojej pluciarke aby mi nasadila aj Xélair musi to sice každy polrok schvalovat poistovna.Najlepšie mi bolo ked ma zobrali narychla druhy krat,napumpovali Medrolom mesiac som mala pokoj.Brala som aj prednizol myslim že to je jedno strašne som pribrala. dakujem

Jirka | 3.05.2013 - 15:15

https://www.facebook.com/home.php#!/groups/166652813472280/

Jirka | 17.05.2013 - 07:28

Loket: Zánět pouzdra v souvislosti se Syndromem Churg - Strauss. Nikdo neví co s tím. Pomohla marihuanová mast, pro alergiky je lepší sádlo než lékařská vazelína.

Jirka | 17.05.2013 - 07:30

Tří týdenní alergická křeč v břiše, sekundární následek ledvinové koliky.

Jirka | 29.05.2013 - 07:00

http://eretz.cz/2013/05/izrael-rozhodne-lecebne-marihuane/

Stana | 29.05.2013 - 13:13

Nejhorší je, že léčba určitě existuje ale vše se řeší léky.Příčinu nikdo nezná tak se napíše největší svinstvo které máme. Kdyby si sedlo pár lidí a udělalo výzkum proč a od kdy se tyto autoimunní nemoci projevují přišli by na to. A možná by stačila přirozená strava bez éček a čerstvý vzduch. Vím dobře co dělají tyto léky typu \medrol apod... hlavně vydržet a zkoušet co dělá dobře. Jirko zkoušel jste Aloe, skořici či kurkumu?

Jirka | 29.05.2013 - 17:01

Kurkumu a jiné věci mám přímo z Izraele, marihuanové přípravky bohužel ne, ty si židi chrání jak číňani hedvábí.

Jirka | 29.05.2013 - 17:05

Polovina té strašlivé únavy je nejspíš z jídla, ale je hrozně těžké sestavovat jídelníček s ohledem na chemické alergeny. Američani mi hlásí stejné problémy.

anonymní uživatel | 29.11.2013 - 20:37

no, pane jirko, ja sama mam velke zdr. potize, v lete pribylo astma, eosinofilie,opravdu extremni hodnoty,poskozena slinivka, zazivaci potize,bolesti bricha. za rok a pul mam dole 60 kilo a dekuji bohu,ze jsem byla hodne pri tele. ted vazim 49 kilo,jsem totalne vyrizena. na plicnim mou lekarku napadla tato diagnoza,cekam na vysledky krve. vim,co to je za svinstvo a na rovinu rikam, at to zni jakkoliv sobecky, modlim se, at to nemam. bojujete s tim uz spoustu let, mne je 35, u kazdeho to ma jiny prubeh. nekdo odejde i po par mesicich,dost me prekvapuje,ze s tim bojujete uz tolik let.

Jirka | 17.12.2013 - 07:39

https://www.facebook.com/#!/groups/166652813472280/

Jirka | 25.12.2013 - 07:14

Při dlohodobém používání Medrolu je nutné používat léky proti osteoporóze a chodit ji kontrolovat.

Jirka | 15.04.2014 - 17:14

Jeden z problémů u syndromu Churg-Straus (CSS) periferní neuropatie.

Jirka | 5.05.2014 - 07:32

Periferní neuropatie aktuální foto. Takhle se projevuje odumírání cév, kůže a nervů. Kůže hnědne i z malého škrábance může být měsíce se hojící rána.

Jirka | 13.05.2014 - 06:13

Opravuji původní text. CSS se asi může občas dědit po matce i po otci, napsala mi paní, američanka, že ona, její nevlastní sestra a otec CSS mají. Někteří lidé žijí s CSS ve třetí fázi i 25 let, někoho to vezme rychle. Já sám jsem ve třetí fázi od dubna 1997, nemoc se neustále zhoršuje, poškození mozku, (krátkodobá paměť) zužování cév, těžké záněty, ataky podobné těžké chřipce nebo záchvatům malárie... V současné době jsem 3 měsíce na antibioticích a uvažuju o Imuranu.

Jirka | 25.08.2014 - 22:41

Opravuji popisek k  fotu výš, periferní nauropatie a zužování cév-špatné prokrvení.

alena.halota@ | 2.09.2018 - 15:50

Zvu vás do skupiny, kde bychom si sdíleli tipy a rady ze zahraničních zdrojů: Churg-Strass Syndrom - CZ https://www.facebook.com/groups/1178682105622598/

alena.halota@ | 2.09.2018 - 15:53

oprava předchozího, chybělo "u": Churg-Strauss Syndrom - CZ

Přidat komentář

Nejnovější články

Radioporadna Český rozhlas Hradec Králové

Tentokrát o marmeládě, džemu a skladování potravin.

10 pravidel WHO

Základní pravidla pro uchování nezávadnosti potravin.

Aplikace FÉR potravina v novém

Do konce tohoto týdne pro oba systémy (Android i iOS) bude k dispozici…
Novinky, akce, recepty a mnoho dalšího
pravidelně ve vašem emailu
Chcete vidět jak náš newsletter vypadá?