Nakupujte fér potraviny
bez éček s naší aplikací
>
>
>
Více informací

dTest - marketingové triky výrobců s obaly potravin

Publikováno: 18.01.2017     Autor: Zdravá potravina

Obaly větší než vlastní obsah; obrázky surovin, které v potravině nejsou nebo jen v minimálním množství .... to vše je způsob jak nalákat zákazníka.


Časopis dTest informuje spotřebitele o kvalitě výrobků nejen potravinářského průmyslu, varuje před praktikami prodejců a nebo se snaží i edukovat aby zákaník "věděl" a uměl si vybrat.

V rámci edukace v obalsti potravin bylo natočeno video o tom, jak marketingově lze využít obaly potravin. Tak se podívejte na co si dát pozor.

video: varováním před marketingovými triky výrobců

 

zdroj: dTest; 

Nejnovější články

„Kojení vs. marketing: Co odhalila česká analýza NetCode?“

Propagace umělých náhrad mateřského mléka často neodpovídá mezinárodnímu kodexu…

Zahraniční test: Pražená mletá káva

Členové Německé spotřebitelské organizace Stiftung Warentest připravili jeden z…

Bezlaktózové neznamená méněcenné: Pravda o živinách

Stále více lidí sahá po bezlaktózových výrobcích, ať už kvůli intoleranci, nebo…
Novinky, akce, recepty a mnoho dalšího
pravidelně ve vašem emailu
Chcete vidět jak náš newsletter vypadá?