Nakupujte fér potraviny
bez éček s naší aplikací
>
>
>
Více informací

Výrobci a prodejci potravin, využívejte naši databázi naplno!

Publikováno: 05.06.2017     Autor: FÉR potravina

Čteme etikety za zákazníky a ukazujeme, které potraviny jsou FÉR a stojí za to si je koupit. Je škoda, že někteří výrobci vloží jen malou část svých produktů do naší databáze.


Už 8 let hledáme a označujeme FÉR potraviny na českém trhu. Čteme etikety za zákazníky a ukazujeme, které potraviny jsou FÉR a stojí za to si je koupit. Je škoda, že někteří výrobci vloží jen malou část svých produktů do naší databáze. Naše garantka projektu, paní Ing. Hanka Střítecká, Ph.D. radí “Pro výrobce je lepší mít v databázi celý svůj sortiment, ne jen pár vybraných výrobků”.

 

JAK VLOŽIT VAŠE POTRAVINY DO NAŠÍ DATABÁZE

 

Důvody, proč výrobci vkládají do databáze jen část své produkce, mohou být různé. “Bojí se, že některé jejich výrobky neprojdou kritérii a nedostanou logo nebo že dostanou špatné hodnocení,” podotýká Hanka, která je součástí projektu již od roku 2009. “Dalším důvodem je také to, že si neuvědomí, proč je dobré mít v databázi všechny výrobky - i s méně body.”

 

To si můžeme ukázat na konkrétním případu. Zákazník si jde koupit hotový knedlík. V regálu má hned 4 druhy od různých výrobců. V případě, že výrobek daného výrobce v aplikaci není, sáhne raději po výrobku, u kterého uvidí počet bodů. Nejedná se ani tak o to, aby měl výrobek co nejvíce bodů, ale aby vůbec v té databázi byl. “Lidé při nákupu používají aplikaci také k tomu, aby porovnali 2 produkty mezi sebou. V případě, že produkt konkurence není v databázi ohodnocen a váš ano (byť i nižším počtem bodů), zákazník vloží do košíku pravděpodobněji ten váš.”

 

Nejlepší variantou je, když je logo FÉR potravina natištěné přímo na obale výrobku. Zákazník je tím pádem informován o tom, že zboží prošlo naším hodnocením (má tedy minimálně 20 bodů) a automaticky jej vkládá do nákupního košíku.  

Naši databázi využívají i jiné subjekty, např. pro přípravu přednášek. Pokud jste součástí naší databáze, mohou být vaše výrobky zpropagovány i tímto způsobem.

Podívejte se, jaké možnosti spolupráce výrobcům potravin nabízíme.

Nejnovější články

Zmrzlináři chtějí šetřit a oteplovat zmrzliny.

Začíná se nám blížit léto. Slibují nám opravdu vysoké teploty, tak v rámci…

Jak jsme na tom s jódem?

V březnu se uskutečnil den JODu a při této příležitosti uspořádal SZU…

Nutrivigilance – zpráva za rok 2023

NUTRIVIGILANCE - zdravotní bdělost nad potravinami- souhrnná zpráva za rok 2023.
Novinky, akce, recepty a mnoho dalšího
pravidelně ve vašem emailu
Chcete vidět jak náš newsletter vypadá?